Blog kültürü ve sosyal medya

Ocak 11, 2011 at 4:55 pm Yorum bırakın


Kişisel olarak söyleyecek ve yazacak çok birşey bulamıyorum. Daha genel bir durum olarak insanların günlüklerine birşey yazmadıklarını da farkediyorum. Günlük kültürü sosyal medyanın ilk araçlarından olmasına rağmen bugün ciddi bir duraksama yaşaması bazı endişelerimin haklılığını gösterdi bana.
Evet, ben yazarım ama kim okuyacak ki?
İnsanların hem yazmak için hem de okumak için çok fazla vakit ayırmıyor ve günlükler bundan etkileniyor.
Ben de uzun uzun yazmayı istemiyorum artık. Ama kısa ve öz yazmak için de kastırmıyorum. En iyisi tekrar kitaplara gömülmek, toz ve kağıt kokusunda yazar ve oyuncularıyla konuşmak, onlar hiç sıkmamıştı beni.

Entry filed under: Genel. Tags: , , , , , .

.Net’te eski kodlarınıza dokunmadan sınıflarınızı genişletin Ticaret anlayışımızın yozlaşması

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Ocak 2011
P S Ç P C C P
« Tem   Mar »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

İstatistik

  • 42,565 sayfa görüntüleme

