Şikayetvar.com’dan şikayetim var

Kasım 2, 2009 at 9:48 am 2 yorum


İlk duyduğumda çok sevdiğim hizmetlerden biri olan www.sikayetvar.com sitesinin kalitesini (!) bugün görmüş oldum. Sağolsun avea isimli cep telefonu operatörünün müşteri hizmetleri beni yanlış yönendirdiği için param heba olduğundan ve bana döneceklerini söyleyip de unuttuklarından yakınmak bir yer arıyordum ki sikayetvar.com geldi aklıma.

Minik bir huzur duydum ilkin ve hemen üye oldum. Giriş yaptıktan sonra ekranda şikayet yaz butonuna bastım bir ekran açıldı, ordan da giriş yapmamı istiyordu, ilgilerimi yadım ve butona bastım, ama giriş yapmadı, sonra tekrar, sonra tekrar ve tekrar. Hayır giriş yapmıyordu. Herhalde ir sorun var deyip önce üye sayfam denilen yere, daha sonra da sitedeki olsı sorunu bildirmek için iletişim kısmını girdim. Her iki sayfa da bomboştu.

Açıkçası bu kadar mühim bir iş yapan sitenin teknik olarak bu kadar zaıf olmasını kabul edilemez buluyorum. eğer sorun teknik bir hata değil de kullanıcının şikayet girmesinin önüne geçmeye yönelik bir girişimse bu resmen mide bulandırıcı bişey. Daha önce bu sitenin büyük şirketlerle anlaşmalı bir şekilde şikayetleri susturup mutlu sonuçlandırdığını duymuştum ama insanları şikayet girme konusunda da bezdirmek…

Evet şikayetvar.com’dan şikayetim var ama bunu söyleyecek uygun bir platform yok. Acaba bir şikayet iletme platforu da biz mi kursak?

Entry filed under: Genel. Tags: , , , , , , .

Windows tabanlı telefonlarda internet nasıl paylaşılır? .Net’te eski kodlarınıza dokunmadan sınıflarınızı genişletin

2 Yorum Add your own

  • 1. yesilvadi  |  Aralık 2, 2009, 3:15 pm

    En sonunda iletisime gecebildim sikayetvar.com ile. sitede uzun sureli bir calisma oldugundan iletisim ve sikayet ekleme kismi calismiyormus. Sikayetim yaynlandiktan kisa bir sure sonra avea benimle iletisime gecti ve kontorlerin iade edildigini belirtti.
    Insan gibi muamele gorebilmek icin illa ave yi sikayet etmek mi gerekiyordu bilemiyorum. Her neyse onemli olan kimsenin madur olmamasi, haka arayacak bir yer olmasi guzel

    Cevapla
    • 2. Orhan  |  Ocak 11, 2010, 4:24 pm

      merhaba arkadaşım
      şikayetvar.com ile iletişime nasıl geçtin? Herhangi bir numarası var mı acaba, ben bulamadım.
      Ben bir şikayet yayınlamıştım ama şimdi kaldırmak istiyorum. Şikayeti silme seçeneği yok, silmek için talep yolluyormuşsun, site yöneticileri de siliyorlarmış. Talebimi hala dikkate almadılar. Nasıl ulaşırım bu sitenin yöneticilerine?

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Kasım 2009
P S Ç P C C P
« Eyl   Tem »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

İstatistik

  • 42,073 sayfa görüntüleme

