İngilizce öğrenmek için fazla zekisiniz

Ağustos 3, 2009 at 10:27 pm Yorum bırakın


Zeki olduğumu iddia edemem belki ama bana hitap eden bir e-kitap buldum: İngilizce öğrenmek için fazla zekisiniz.

Önce konuyla alakasız olduğunu sanmıştım ama tam da ingilizce öğrenmekle ilgili tekniklerden daha doğrusu temel yanlışlardan bahsettiğini, hem de çok önemli noktaları yakaladığını gördüm.

İşin tuhaf yanı bu yazıyı hazırlayan kişinin (Ian Przybylinski) bir yabancı olması. en azından ben bunu garipsemiştim ama karşınızda dil uzmanı olduğunu farkedince bunun çok da bir öenmi kalmıyor.

Her neyse bu zat-ı muhterem özel dersler de veriyormuş, belki şimdi değil ama kitabı okuduktan sonra özel ders almayı da düşünebilirsiniz sanıyorum.

Umarım bu kitabın faydası olur.

Entry filed under: Genel.

Evrensel müzik üzerine Devrim arabaları

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Ağustos 2009
P S Ç P C C P
« May   Eyl »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

İstatistik

  • 42,146 sayfa görüntüleme

