Farid farjad

Mart 4, 2009 at 4:33 pm Yorum bırakın


Son günlerde bir keman gıcırtısıdır gidiyor. Hayatın arka fonunda çalan müzik değişirken ben Farid Farjad ile tanıştım. İranlıymış ve Mozart’ın halt ettiği fikrine kavuşurken farkettim ki “Ana klasik müzik dinliyorum”. Klasik müzik dinlerdim de öyle beni alıp götüreceğine inanmazdım. Ta ki üstadla tanışana kadar.

Farid Farjad şuan yetmiş yaşın üstünde. Üstadı dünya kaybetmeden herkes görmeli, en az bir defa dünya kulağı ile dinlemeli. En son geçen yıl gelmiş ve başarısız bir ev sahipliği ile yollamışız. Bi daha geldiğinde mutlaka orada olmalıyım.

İşte bir sanat eseri:

Bu da bizim çok değişik yorumlarla dinlediğimiz sarı gelin:

Bir tane daha:

Ve o muhteşem eser; Goleh Pamchal:

Entry filed under: Genel.

Beyaz Melek Demir ağlarla ördük ana yurdu dört baştan…

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Mart 2009
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

İstatistik

  • 42,411 sayfa görüntüleme

