İslam Ahlakı ve Türbanlı Tiki

Nisan 23, 2008 at 2:34 pm 6 yorum


aha önce de bir vesileyle link verip övdüğümüz bobiler.örg sitesinde şöyle bir şey dikkatimi çekti. Dikkat çekmek çok hafif kalır aslında içim acıdı veya kanadı desem daha doğru olur.

Yukarıdaki resim sadece bir fotoğraf, ne sitedeki diğer birçok girdide olduğu gibi fotoşop ürünü ne kurgu ne müsamere ne de başka bişey. Başörtüsüne türban demekten nefret ediyorum ama herhalde birileri türban diye diye türbanı bu ülkeye soktu. Kafalarındaki türban 100 metreden ben burdayım diye bağıran açık sarı-turuncu-yeşil-kırmızı renklerde, etekleri ince ve rengarenk havada uçuşuyor giydikleri badi denen seksi şeylerle güya kapatıyorlar herşeyiyle ortaya serdikleri vücutlarını. Tiki diye bi tabir var belki de türbanlı tiki böyle bişeydir.

Bir zamanların başörtülü kadınları dinlerinin gereği olarak ve kuranın emri üzere ziynetlerini korumak amacındaydılar. Oysa şimdiki türbanlı tikiler başörtüsü takıp da o örtünün namusu otomatikman koruduğunu düşünüyorlar. Namusu korumak için örtünmek yerine, örtünüm namusu garanti altına almak için kullanılması yanlışının işbu tikiler de farkındadır ama islam dinine karşı hassasiyetleri ortada.

Uzun süre düşündüm bu resmi yayınlayıp yayınlamamayı, belki bir görüp düşünen çıkar diye şeyettim ama ümitsizim evet.

Entry filed under: Genel. Tags: , , , .

Savaşlar, terminator ve makinelerin yükselişi Balıkların şarkıları

6 Yorum Add your own

  • 1. damnatory  |  Nisan 23, 2008, 11:15 pm

    Allah belanı versin Ka$ar 😉

    Cevapla
  • 2. şkrn  |  Haziran 26, 2008, 9:13 pm

    Katılıyorum Allah belanızı versin senin de senin gibilerin de
    sizin yüzünüzden hepimizin adı kirleniyo zaten bende başörtülüyüm bu pizlikler yüzünden nelerle suçlanyrz Allah kahretsin siziii…

    Cevapla
  • 3. TürK_AttacK!!!  |  Haziran 30, 2008, 11:11 pm

    çok üzücü,çok kaba ama ne yazıkki gerçek galiba…tesettürün amacı örtünmek olmalı.yoksa hayal ötesi açılmak değil.böyle tiplerin yüzünden internet ortamında türbanlı fantazileri kol gezmeye başladı.unutmayalım arkadaşlar:göğüs ebatları elbisesinden belli olan bir hanımın tesettürlü olduğu iddia edilemez.ne yaptığını bilen ve bildiğini yapan bilinçli kız kardeşlerime selam olsun…

    Cevapla
  • 4. dolunay  |  Temmuz 2, 2008, 10:53 am

    s.a.
    ya bencede utanc verici bi$ey
    belki bu sokak ortasindaki davrani$i hakli cikarmaz
    ama belki evlidirler???
    (buna bende inanmadim ama belki…..)
    yani söylencek söz yok

    Cevapla
  • 5. CEYDA  |  Nisan 28, 2009, 8:06 pm

    ben bu resmi koyanı ayıplıyorum hrkes kendisine baksın mini etekliler öpüşseler bişe olmas ama bu nieyse herkesin gözüne batıyoo çakma convers :s komik oldunu sanıosunus heralde herkes kendisine baksın bu onun ayıbı herkes kendisine baksa böle resimler OLMAZ…

    Cevapla
  • 6. yesilvadi  |  Nisan 30, 2009, 11:03 am

    haklısın ceyda, kesinlikle haklısın.

    daha dün cami yanlarında bir kadın gördüm. ben dilenci değilim yolda kaldım yardım edin diyordu ama kimse dönüp bakmadı. çünkü herkes artık böyle şeyleri kullanıp milleti sormaya çalışıyor. sen de tabi gerçek ihtiyaç sahibi ile kötüyü ayıramıyorsun.

    burda insanların (en azından dindar kesimin) onaylamadığı davranışı başörtülü birinin yapması zaten yanlış.

    hem “başörtüsünü ben dinimin gereği diye takıyorum” diyenlere karşı insanların genel yorumu “aha işte siz busunuz” diye bir tavır oluşuyor. tabii ki bir başkasının günahını çekecek değilsin ama bu yapılan baskının daha anlamlı olması için bahane olmaya başlıyor.

    ben açıkçası başörtüsü ile bu tavrın çok çirkin olduğunu düşünüyorum. normalde çirkin olması ayrı ama başörtüsü ile çok çok çirkin çünkü başörtüsünün dayandığı hassasiyeti taciz edip, ezip geçerek yapılan bir fill. o yüzden kabaht ciddi bir suça dönüşüyor burada.

    zina kötüdür. ama ensest olursa daha da kötüdür. buna benzetiyorum ben durumu.

    bunu teşhir etmek ayrıca bir suçtur sanırım. bunun burda durması beni çok rahatsız ediyor açıkçası. herhalde kaldırma zamanı geldi.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Nisan 2008
P S Ç P C C P
« Mar   May »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

İstatistik

  • 42,146 sayfa görüntüleme

