İnsan vücudu kaç watt elektirik üretiyor?

Eylül 20, 2007 at 6:05 am Yorum bırakın


257 WATTS Body Battery Calculator – Find Out How Much Electricity Your Body is Producing – Dating

JustSayHi – Free Online Personals

Yukarıda görülen yarı reklam, yarı bilgi kutucuğu bana ait, benim elektiriğime 🙂
Yani benim vücudum tamı tamına 257 watt elektirik üretiyormuş. Buna göre ben bu halimle:

  • 3 tane lambayı yakabilir
  • 64 tane iPod çalıştırabilir
  • 1 tane XBox 360 çalıştırabilirmişim.
  • Benim gibi 4 tanesi biraraya gelse bir buzdolabını çalıştırabilirmişiz

Her ne kadar sitenin yaptığı analize göre ortolama bir insandan %3 daha fazla enerji ürettiğimi söylese de ben bu bilgileri aldıktan sonra kendimi çok enerjik hissettim, çok elektirikli 🙂

Entry filed under: Genel. Tags: .

Çok mu kıskancım yoksa gerçekten bir adaletsizlik mi var? WordPress zengin metin editörü probleminin çözümü

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Eylül 2007
P S Ç P C C P
« Ağu   Eki »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

İstatistik

  • 42,824 sayfa görüntüleme

