Doğum günü hediyesi

Ağustos 28, 2007 at 7:40 am 1 yorum


Seher, nişanlısına sahte ve ucuz bir Rolex saat almıştı. Nişanlısının doğum gününde sabah erken saatlerde bu saati hediye etti.

Fakat daha öğle olmadan saat durmuştu. Delikanlı, nişanlısının on binlerce dolarlık saat almayacağını tahmin ettiği için sahte ve kalitesiz olduğunu anladı. Öğleden sonra bir saatçiye gitti. Pilini kontrol ettirecekti ya da tamir edilecek bir şey olup olmadığını öğrenecekti. Saatçi kapağı açınca içinden bir not kağıdı çıktı. Not kağıdını delikanlıya uzattı. Fatih notu okudu: “Sahtelikler ve yalanlar insanın canını nasıl sıkıyor değil mi? Belki de atıp kurtulmak istedin bu sahte saatten. Umarım yeni yaşında yaşamımıza girecek tüm sahteliklerden, yalanlardan kurtuluruz.” Fatih’in gözünden iki damla yaş süzüldü. Saatçi “Ne oldu beyefendi? Oturun, isterseniz…” dedi. “Ne oldu? Paylaşmak ister misiniz?” diye sordu. Fatih biraz duralayarak “Şey… Ben nişanlıyım. Ama geçenlerde başka birisiyle flört etmeyi düşündüm. Nişanlıma bir erkek arkadaşımla yemeğe çıkacağımı söyledim ve flört etmeye karar verdiğim kızla yemeğe gittim. Nişanlım da oraya bir kız arkadaşıyla yemeğe geldi. Beni hiç bozmadı ve bu konuyu bir daha hiç açmadı. Ben ucuz atlattım derken, bugün doğum günüm dolayısıyla bu sahte Rolex’i hediye etti. İçinden de bu not çıktı. Ne intikam… Ne ders ama…”

Entry filed under: Genel. Tags: , .

Berat kandiliniz mübarek olsun Yahoo mail’den bedava sms

1 Yorum Add your own

  • 1. ali  |  Eylül 18, 2008, 5:52 pm

    Kiz cok güzel yapmis, helal olsun !!1

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Ağustos 2007
P S Ç P C C P
« Tem   Eyl »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

İstatistik

  • 42,146 sayfa görüntüleme

