?????????Yeni bir iş??????????

Temmuz 19, 2007 at 1:38 pm Yorum bırakın


Dün itibariyle yeni işime başladım. Başlıktaki soru işaretlerini de önünüze sererk kafamın karışık olduğudan başka birşey diyemeyeceğim.

Zaten garip bir şekilde kendimi burada (İstanbul Anadolu Yakası güzide bir yer) bulmuş olmanın detaylarını yakalamaya çalışıyor ve başarısız oluyordum ki burada kendimi hiçbir şey yaparken buldum. “Bakalım öğreneceğiz” çok içaçıcı bir yaklaşım değil bana göre. Hemen görmek istiyorum, hemencecik öğrenmek.

“Görürsün, görürsün” diyenler var ama benim kastetiğim hemencecik birşeyler üretebilecek duruma gelmek. Memur gibi sürekli yarı çalışma durumuna gelmemeyi istemek gibi bir lüksüm var mı bilmiyorum ama eninde sonunda güzel şeyler olacağı ümidini de şimdilik kaybetmedim çok şükür. Bu mereti kaybedince bulmak zor benim için.

Hayırlı olsun diyorum, çoook hayırlı.

inşallah

Entry filed under: Genel. Tags: , .

Tunç Dindaş, Turbo ile röportaj Seth Godin – İşinizi Küçümsemeyin

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Temmuz 2007
P S Ç P C C P
« Haz   Ağu »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

İstatistik

  • 42,824 sayfa görüntüleme

