Tunç Dindaş, Turbo ile röportaj

Haziran 13, 2007 at 8:59 am 6 yorum


Şimdi ben 22 adamım, param pulum da olmadı bu yaşa kadar. Emektar makinemi 4 yıl önce çok zor şartlar altında aldım ve yakında inşallah bu makine ile ekmek yemeye başlayacağım.

Peki ne işin var senin bu güzel röportajla derseniz… Valla ne bileyim, acayip uzun olmasına rağmen ben sonuna kadar keyifle okudum. O zamanlarda yaşamış olmayı çok istedim bütün sohbet boyunca, ama Tunç abi gibi olmak. Yıllarını ve paralarını Amiga ve benzeri sevdalara nasıl adamışlar ve bunun yanında nasıl da keyif almışlar yaptıkları işlerden. İmrendim doğrusu.

Herkesin okumasını tavsiye ediyorum. Buyrun:

http://www.students.itu.edu.tr/~celikdeni/rop/turbo.html

Entry filed under: Genel. Tags: , , .

Netbeans hiç net değil… ?????????Yeni bir iş??????????

6 Yorum Add your own

  • 1. ArresT  |  Nisan 12, 2008, 6:09 am

    o günlerde (lise sınavlarına gireceği zamanlar) tunç abi ç.kaleye ziyaretimize gelmişti ve de gerçekten o günleri yaşayan bir çocuktum. Babam, Tunç abiyi oğlu gibi çok sever ve kendisini misafir etmiştik. Güzel günlerdi. Hatta babamın eski dosyalarında Tunç abi’nin babam için çizdiği karikatürize edilmiş resim hala durur. Tunç abinin o zamanlar bir jipi vardı sanırım. Ayrıca, istanbulda evini ziyaret ettiğimde kendisinin ” Türkiyenin en büyük hip hop arşivine” sahip olduğunu söylemişti. Eh ben o zamanlar umursamamıştım ancak şu anda grafitti, hip hop ve break-dance denilince kendisinin isimini her yerde görüyoruz ki bunu hakkettiğini düşünüyorum. Bu arada saydığınız çoğu derginin eski sayıları hala bende var 🙂 Babam iyi bir arşivcidir. 🙂

    Cevapla
  • 2. ArresT  |  Nisan 12, 2008, 6:11 am

    Ah isimleri vereyim. Adım Taha Yasin Hatay.. Babam Dr. Ali Hatay.. (Tunç Abi ile Amiga Fanatikleri Arasındaydı PC ile geç tanışanlardan :)) sanırım Tunç abi bizi ziyaret ettiğinde yaşım 7 8 gibiydi..:) şimdi 23 yaşında olduğuma göre kaç sene geçmiş siz hesaplayın 🙂

    Cevapla
  • 3. Baran  |  Eylül 27, 2008, 4:37 pm

    Tunç Dindaş çok iyi bir yazardır.LEVEL’daki yazılarını takip ediyorum.Yorumalrı çok iyi.Ben de rap müziği severim.

    Cevapla
  • 4. GÖNÜL  |  Ocak 12, 2009, 3:11 am

    Şimdi Tunç un röportajını okudum onun bu kadar idealist ve tuttuğunu koparan bir insan olması beni şaşırtmadı onunla taaa çocukluk günlerinde komşuyduk ben ondan büyüktüm hiç üşenmez bulabildiğimiz her fırsatta bakırköy video kulübüne gider vhs kasetleri alır değiştirirdik o zamanlar bu tip olaylar yeni yeni oluşuyordu beraber ortak hey dergisi falan alırdık sonra o michael jackson ın ben de sylvester stallone nin resimlerini keserdik sıkı hayranlarıydık. sonra onlar karşıya taşındı ordan bana mektuplar atmaya başladı ama ne mektuplar.. üstünde dikkat virüs vardır! dikkat aids bulaşabilir! ya da buna benzer ürkütücü çizimler aman Allah inşallah birileri bunları görüp ciddiye almaz diye düşünürdüm güzel günlerdi şimdi Tunç otuzlu yaşlarda ama gözleri hala o günki çocuk bakışlarıyla pırıl pırıl parlıyor. başarılar Tunç kardeşim…..GÖNÜL

    Cevapla
  • 5. GÖNÜL  |  Ocak 12, 2009, 3:15 am

    bir de şunu söylemek istiyorum o zamanlar 13 ya da 14 yaşlarındaydı yine bugün ki gibi kilolu ve sevimliydi ve müthiş break dance uzay yürüyüşü falan yapardı sonunda hiphop ya da rap ı seçeceği belliydi yani….

    Cevapla
  • 6. Özcan Taskiran  |  Mayıs 19, 2009, 6:02 pm

    Selam arkadasim ben özcan nasilsin? nezaman´dan beri görüsemiyorus cok seyler oldu telefonda mümkünse görüsürüz!
    Ben sana biraz hatirlatayim Battle of the year türkiye hiphop Break Dance vesayre hatirladin dimi? neyse Devam edmeyi karar verdim insallah büyük acida yapacam kismetse Allah Büyük anlarsin cok faliyet gösterdim ve Avrupa birligi icin faydali konzep oldu icin ve 60000 DM harcadik hastalandik gibi gibi ama devam edecem bu projeji dilerim sende tabi bana yardimci olursun ! sabit telefon varsa ev nummarasi gibi araya bilirim cünkü bedava türkiye görüsmesi okey benden buraya kadar selam sunuyorum saygilar öptüm Özcan Taskiran Almanya

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Haziran 2007
P S Ç P C C P
« May   Tem »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

İstatistik

  • 42,411 sayfa görüntüleme

