Netbeans hiç net değil…

Haziran 11, 2007 at 6:03 pm Yorum bırakın


Aşağıda bağlantısı verilen sayfadaki durum benim aynını yazmama engel olmaya kalktı ama yine de tecrübedir ve ayrı bir tecrübedir diye yazayım dedim.
Bir süreliğine Java ile ilgilenmek istedim, açtım, baktım, okudum, yazdım vs ama bi türlü ısınamadım. 256 MB Ram ile sürüen makinemin işgüzarlığı olsa gerek Java’yı terkeylemek durumunda kalınca hiçbir eksiklik de hissetmedim doğrusu. C#’a geçtim ve çok da sevdim doğrusu. Ne zamana kadar. Ayrı bir başlıkta da belirttiğim gibi güzeller güzeli SonyEricsson K750i alıncaya kadar.
Bu harika elt baya güzel uygulamaları çalıştırabilip, baya güzel olan diğerlerini çalıştıramayınca ben de kendi uyulamalarımı yazayım dedim. Bu konuda eclipse yetersiz kalıyormuş diye duydum -ki eski tecrübelerim de bunu doğrular nitelikteydi. Ben de tavsiyeler üzerine baya büyük bir kurulum dosyasına sahip (256kb pör sekınd hızla çok oluyo) netbeansı indirdim. Java sdk hatası vermesi ayrı bela onun dışında uzuuuunca bir hata ile karşılaştım. Aramalarım sonucunda bir forum sitesinde aşağıdaki bağlantıda arkadaşın bahsettiği şekilde dil ayarlarını ABD’ye dönderince bütün dünya netbeans’ın oldu (sandım). Şimdi SDK’nın olması gerekn versiyonunu indirmeye çalışıyorum.
Hadi hayırlısı olucak olucak da…

noktalıvirgül : Netbeans Kurulum Hatası : “The wizard cannot continue because of the following error : could not load wizard specified in /wizard.inf(104)” / 12.06.2007

Entry filed under: Yazılım. Tags: , , .

.NET ve MOBİL TEKNOLOJİLER SEMİNERİ Tunç Dindaş, Turbo ile röportaj

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Haziran 2007
P S Ç P C C P
« May   Tem »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

İstatistik

  • 42,411 sayfa görüntüleme

