Onun bunun medyasından yalanlar

Ocak 23, 2007 at 2:04 pm Yorum bırakın


Bazıları başlığı görünce küfür ettiğimi zannedebilirler ama değil, küfretmiyorum. Kimin olduğu belli olmayan gazeteler, radyolar, dergiler var bu ülkede. Bizim yıllardır yaşadığımızı bilmediği halde bu ülkenin gençlerinin hayatlarını kurmak için referans aldıkları yayın kuruluşları bunlar. Daha cuma namazı, ramazan orucu gibi kavramların kime farz olduğunu, nasıl yapıldığını bilmediği halde cuma namazını suç unsuru olarak göstermeye çalışan,hadise ayet, ayete hadis diyen, her zaman biliyormuş gibi görünen bu gazeteler insanımızın hayat tarzını mahvediyor.

Yalan yanlış söylemleri dinleyince insan sormadan edemiyor: “Yahu bu ne diyor? Yahu bu kime diyor? Yahu sen kimsin? Kimin iyiliği için söylüyorsun bu yalanları?”. Diyorum ya boşuna değil onun bunun medyası deyişim. www.ihvan-forum.com‘dakiler onun bunun medyasının bu tür haberlerinden bir kaçını yayınlamışlar burada. “Niyetli, hem de kötü niyetli verilen bu haberlerin nasıl da asılsız olduğunu bilmelerine rağmen bu yalanlara devam ediyorlar anlayamıyorum” derdim bir zamanlar, artık zaten onun bunun medyasının bizim, senin-benim medyam olmadığını biliyorum. Asıl şaşırdığım hala zavallı halkımın bunların yalanlarına inanmaları, bu kadar mı düşüncesizsin Türkiye!

Entry filed under: Genel. Tags: .

“Bu hükümeti seviyorum, oy vermeyeceğim” Televizyondan öğrenilen hayatlar!

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Ocak 2007
P S Ç P C C P
« Ara   Şub »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

İstatistik

  • 42,824 sayfa görüntüleme

