“Bu hükümeti seviyorum, oy vermeyeceğim”

Ocak 18, 2007 at 2:00 am 2 yorum


Geçenlerde bir arkadaşımla konuşuyorduk. Ben seçmen kaydımı yeni yaptırmıştım ve onun da büyük ihtimalle kayıt yaptırmamış olduğunu düşündüğüm için sordum:

“Sen daha önce hiç oy kullanmadın değil mi?”

-Hayır, neden?

-Yaşın uygun, yalnızca gidip savcılıktan kaydını yaptırman gerekiyor, sonra da 4 Kasım günü oyunu kullanacaksın. Ne güzel, sen de sorumluluk sahibi ve seçme hakkına sahip biir Türk vatandaşı olduğunu hissedebileceksin 🙂

-Bence gerek yok. Oy kullanmayı düşünmüyorum. Ben bu hükümeti seviyorum 🙂

Bu durumda ne tepki vermeliydim bilmiyorum ama onun kalbini kırmadığımı düşünüyorum. Daha sonra kayıt yaptırıp oy kullanacağına ikna oldu ne de olsa.

Ancak oy kullanmaının nasıl bir şey olduğuna ilişkin bir fikri var mı, hala bilmiyorum. Bunu için zamanında insanların birbirine nasıl zarar verdiğini, şimdi de  u hakkın nasıl değerlendirildiğini görünce… insan tuhaf oluyor.

İlahi demokrasi, sen adamı güldürürsün…

Entry filed under: Genel. Tags: .

Monster’s Ball, kader ve mutluluk üzerine, ve medeniyeti bilmeyen medeni toplumlar Onun bunun medyasından yalanlar

2 Yorum Add your own

  • 1. zazabingöllü  |  Mart 3, 2008, 6:51 pm

    meyve veren ağacı taşlarlar bu ak parti hükümeti türkiye cumhuriyeti için en hayırlı hükümettir yaşasın türkiye cumhuriyeti

    Cevapla
  • 2. zazabingöllü  |  Mart 3, 2008, 6:52 pm

    vatan sana zanımız feda bingöllü doğulu zaza

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Ocak 2007
P S Ç P C C P
« Ara   Şub »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

İstatistik

  • 42,411 sayfa görüntüleme

