Last.fm benim için bitmiştir

Nisan 30, 2009 at 2:31 pm Yorum yapın


Başbakan gibi posta koyuyorum ben de. O kadar alıştırdıktan sonra “Bundan sonra para vericen kardeşim” denmez arkadaş. Ayıptır, yazıktır, günahtır.

Artık last.fm dinlemek için para verip abone olmak gerekiyormuş. Bugün verdikleri son 30 beleş şarkının tadını çıkara çıkara kotamı doldurmuş oldum. Hüzünlendim yahu. Her ne kadar istedikleri para 3 euro gibi cüzi birşey olsa da paypal gibi şeylerle uğraşmak istemediğimden bu sayfayı kapatmaya karar verdim.

Ama müziksiz olmaz dedim ve bu yüzden bir alternatif arayışına girdim. Şurada last.fm için aleternatif olabilecek ürünleri listelemişler. Muahakkak bunlardan daha da iyileri vardır ama başlangıç için denemekte fayda var.

Benim daha önceden de bildiğim imeem var iyi sayılabilecekler arasında.

Jango diye birşey tavsiye ettiler günahları kendi boyunlarına.

Şimdi bakıyoruz, bakınıyoruz.

Güzel şeyler duymak ümidiyle.

Entry filed under: Genel. Tags: .

Dijital kale Evrensel müzik üzerine

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Popüler Yazılar

Takvim

Nisan 2009
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
« Mar   May »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

En Son Yazılanlar

İstatistik

  • 36,647 sayfa görüntüleme

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

